Pure happiness

Hela helgen har varit ett firande av babe. Fredagkväll körde jag en favorit i repris och bjöd hubby på middag och bio. E sov hos sin mormor så på lördagen lyxade vi till med att sova tills vi vaknade av oss själva. Så klockan 8 gick vi upp och åt frukost. Å.T.T.A??? Vad har hänt med oss egentligen? Jag som hoppats sova till 09.30 åtminstone. Well, det är väl bara att inse att föräldratimern har kickat in och att den antagligen kommer sitta i åtminstone ett decennium framöver. Den avslappnande och mumsiga frukosten vi sen kunde avnjuta gjorde att jag snabbt glömde bort hur tidigt det faktiskt var och bara njöt av att få vara ensam med babe. Resten av dagen spenderades med familjen på olika ställen. Vi var på årets första bbq med brorsan och hans polare och let's just say att jag längtar ännu mer efter sommaren nu. Långa dagar ute i härligt väder tillsammans med underbara människor, skön musik, grym mat och dricka. Can't wait! I dag har klämde jag in ett yogapass på förmiddagen och sen har vi familjemyst resten av dagen. Life is good.
Pure happiness.