Jag vann!

Jag var med och tävlade på awomanalife härom veckan. Stina som skriver bloggen utlyste i samarbete med glammom.se en tävling där priset var ett superlyxigt underklädesset bestående av en amningsbh och trosor. Hon hade tidigare i bloggen visat sitt eget köp och jag blev såklart supersugen på att köpa en egen men insåg att ekonomin inte riktigt skulle tillåta det. Förstå då min lycka när tävligen utlystes och min ännu större lycka när jag senare kunde läsa mitt namn bland de vinnande. Helt underbart! Att det dessutom hände en riktig pissdag gjorde det hela ännu bättre. Tänk att något så "litet" kan göra så mycket.


Funderar på den här, vad tror ni? (Källa: glammom.se)

#1 - - liiinnnnnnnnnnéa heter jag:

SKIT snygg!

#2 - - Vanja & Malin:

SÅ roligt att du blev så glad, den här vinsten hamnade ju helt klart helt rätt! :-D Många kramar från oss, och lycka till med bostadsletandet, vi håller tummarna!



//Vanja & Malin

#3 - - Oslo på svenska:

Grattis! Jag tänker faktiskt på samma :-)