Si Dios quiere

Har precis bokat min biljett upp till Luleå nästa vecka och svär nu för mig själv över att jag inte kunde tagit tag i bokningen tidigare, eller rättare sagt inte bara kunde bokat första gången jag kikade utan var tvungen att "tänka på saken" i en månad?? Vad var det jag egentligen skulle tänka på? Fick nu betala 500 kronor mer och vet inte ens om jag kommer hinna med flyget. Väldigt onödigt att tänka på saken med andra ord.

Nu är det bara till att hålla tummarna för att flyget kommer iväg från Madrid (DR oroar jag mig inte så mycket för, har några timmar emellan landningen i Madrid och utresan till Arlanda) i tid, landar på Arlanda i tid, att baggaget är med planet och kommer fram till mig snabbt. Jag behöver helt enkelt lite flyt, eller ganska bra med flyt. Men visst ska det väl gå!?

Som vi säger här på Dominikanska: - "Si Dios quiere" (om gud vill)
Hoppas den högre makten är på min sida.

#1 - - M:

Annars så kanske dom bara skickar bagaget till dig? Men när åker du från DR, och när landar du i sthlm? och vilken tid kommer du upp? Har du nån mobil eller så? Gud vill å jag vill! puss

#2 - - Lisa:

Gud ville verkligen :)