Bday #27

Sjukt vad tiden går fort, tänk att det var hela 27 år sedan jag kom till jorden och började mitt äventyr. Åren som gått har bjudit på allt en tjej kunnat önska (underbar barndom med bästa familjen och vänner jag älskar över allt, ett antal omkringflängande år i världen, uppmuntran, uppskattan och spänning)  men även en del jag önskar jag sluppit vara med om. Dock har varenda händelse, vartenda möte och vartenda steg jag tagit gjort mig till den jag är och om jag får säga det själv så är resultatet ganska så bra.

Jag har verkligen levt mitt liv till fulla, på mitt sätt, och fortsätter att göra det. Ser fram emot de äventyr och utmaningar jag kommer stöta på i framtiden tillsammans med de jag älskar mest. Mitt 27:e år ska göras till mitt bästa år hittills.


Bday girl med svärmor (höger) och P's mormor (vänster)