Dipp

Nu blev det en dipp i plugget igen, men jag får trösta mig med att det faktiskt gått riktigt bra idag. Har dock en hel del kvar av dagens plugg och jag får verkligen inte tappa gnistan nu. Bestämde mig därför för att hellre ta en liten paus nu för lite nytändning så jag orkar plugga i några timmar till sedan.  Eller föresten, det kanske inte är så smart, det är ju Idol ikväll och det vill jag ju se. Blir nog bättre om jag kör stenhårt nu istället och vilar då, hahaha, sjukt att jag nästan glömt bort att det är fredag idag. Hmm..

Föresten, igår när jag skulle ladda över fotona på lägenheten som jag tagit åt Maryam fick jag mig en glad överraskning. Hitta lite kort från när jag mellanlandade i STHLM på väg ner till Jönköping. Helt plötsligt ploppa massa finingar upp på skärmen, bland annat dom här:



En lite mysig överraskning som muntra upp mig en aning i pluggpaniken.
Nu ska jag dock återvända in i dimman, exciting! :I