What a beautiful day

Dagen började visserligen inte helt smärtfritt, jag var sjukt trött och orkade knappt ta mig ur sängen. Men med en Maryam vaken i vardamsrummet pallrade jag mig ändå upp tillslut och satte på lite te som jag sedan zippade på länge och väl medan jag sakta men säkert vaknade. Ja, det tog sin lilla tid kan jag lova (och Maryam intyga) men tillslut kom jag i gång. När det var dags för M att rulla kom Sanne och inte långt efter, precis efter att jag kommit ut ur duschen kom Sara också. Tillsammans åkte vi sen in till stan för att pimpa våra ögonbryn, lika härligt som vanligt att komma ut och känna mig lite ny. Sen skulle brudarna fira sista tentan för året med lite MAX. Då magen inte ville vara med riktigt bestämde jag mig för att testa falefeln jag dregglat efter sedan tisdagen. Yuuuuummy!

Efter att ha blivit upplockad av P bar det av hemåt där lite vila, rester och plugg väntade. Visserligen har batteriladderen jag köpte för bara några veckor sedan redan lagt av men jag mår rätt bra ändå. Det har vart en bra dag och jag kan bara hoppas att morgondagen bli lika härlig. Tror jag ska försöka ta mig ut på en liten promenix då också tror jag, kan vara lite mysigt.