9 vs. 30 år

I helgen har firandena avlöst varandra. Både födelsedag, årsdag och sommaren/vänskap har firats.

I lördags hade jag och babe årsdag. I nio år har vi bott tillsammans och delat både glädje och sorg nu. Och det utan ringar. 9 år. Wow! Då det var party på kvällen passade vi på att fira vår kärleksdag med en grekisk lunch tillsammans med vår stjärna. Succé för oss alla.
På kvällen firades sommaren och vänskap genom Sommarfest hos P. Kul att catcha upp med både vänner jag ser nästan varje dag och andra jag träffar mer sällan.
Brollan har fyllt 30 och skulle såklart firas. Min lillebror som jag har älskat så sen den dag han föddes för 30 år sen. Som jag har lekt och bråkat med hela barndomen och tjafsat med under tonåren. Min fina lillebror som inte tvekar på att hjälpa till och som så ofta låter sina egna känslor stå tillbaka för andras skull. Es fina morbror. Jag är så glad att ha just honom som bror och att vi står varandra så nära trots att vi är så väldigt olika på många sätt.
Och snipp, snapp, snut, så var helgen slut.
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mums!