Packa, packa, flytta, flytta

I flera dagar nu har vi packat och burit, burit och packat. Well, bärandet har väl mest P fått stå för eftersom jag knappt orkar något alls. Eller egentligen orkar jag, jag har faktiskt hjälpt till med både sängar och soffor idag, men jag borde inte bära för tungt. Har fått bevis på det idag. Jag som i vanliga fall inte är nån tuffing när det kommer till att bära tunga grejer, men som ändå alltid kämpar på. har nu tvingats inse att jag som gravid är ännu mesigare än vanligt. Höften tar mest stryk, flera gånger har det känts som attd et ska hoppa ur led. Kan höfter hoppa ur led? Ryggslutet känner också av lyften. Nu har jag visserligen jobbat hela dagen, så det bidrar givetvis till all värk, men jag kan ju säga som så att jag är riktigt glad över att jag har en superman som P. Nu är det mesta flyttat från lägenheten hem till m&m då nu är det bara städningen kvar. Halleluja! Och såklart lägenhetsspaning. Men nu tänker jag lägga allt flyttänk åt sidan och njuta av en härlig nattsömn. Sussimuss!