I whip my hair back and forth

Asså vissa familjer lyckas lite bättre än andra. Med uppfostran that is. Jag har snackat om familjen Smith förut, well, snarare höjt dem till skyarna. Jag är ett stort fan av Will och Jada, tycker dom verkar vara underbara människor med rätt värderingar och prioriteringar. Kärlek. Nu är det dags för familjens yngsta att bidra till familjens framgång. En helt underbar 9 åring har nu släppt sitt första (??) album och musikvideo. Kollade nyss på en intervju som Ryan Seacrest höll med Willow. Det är tydligt att tjejen har mer än bara talang, något jag ger föräldrarna Smith all cred för. En förebild på 9 år? Amazing.

#1 - - Angelica:

jag har oxå alltid älskat den familjen!

wow, vad duktig hon är, det fär fan helt syyyyyykt!

Jag vill vara en del av den familje,,,,,,undrar om det går att fixa;)

#2 - - Me:

Du kan väl i alla fall försöka så jag kan hooka in mina kidoes sen. ;)