D day

Tänkte sätta igång med plugget nu, vilket jävla helvete! Har vart sjukt negativ denna gång, brukar gå bättre men det har varit lite väl mycket nu på sistone, tror det rubbat av sig lite på mig. Har inte ens tänkt "på söndag vid midnatt, då är det över", inte en enda gång (!!) och det är annars det som brukar hålla mig igång och få mig att kämpa på.
Aja..nu är det ju faktiskt så. Jag har 9h och 5m på mig att skriva klart den här skiten och sen är jag fri från finals på ett tag.

Annars da?

-Jag har kommit till terms med att livet är oförutsägbart och att det gäller att älska sina nära så mycket det bara går medan dom finns. Att ringa och bara säga hej och låta alla fina veta att jag tänker på dom är viktigt och får inte skjutas på.

- Jag försöker bli en bättre människa och vara mjukare mot alla, speciellt min ögonsten. Jag vill att det ska vara fint och att kärleken ska flöda hela tiden, även när det bråkas, vi kommer närmare det målet för var dag.

- Jag tänker sjukt mycket på barn men försöker intala mig att det INTE finns något som en biologisk klocka utan att jag bara hittar på att det är dags och att det egentligen är minst 2 år kvar tills det är dags. Detta är dock inte helt lätt när folk hit och dit kläcker ur sig ungar mest hela tiden. Jag får vl hoppas på att någon i min lite närmare omgivning kan få en liten gobit snart som jag kan få klämma lite på i väntan.

- Jag racear nu mera runt Luleås gator i vår nya bil, tack pappa!!

- Massa frivillighetsupdrag är i farten och jag älskar det! Tyvärr får mina egna planer på verksamheter stå åt sidan då all annan planering tar över. Lite trist men jag är rätt nöjd ändå över mina prestationer och min drömverksamhet KOMMER komma igång. Förhoppningsvis börjar planeringen redan nu i veckan som kommer. Cross your fingers!

Well, livet är nog rätt fint ändå just nu. Visst har det varit mycket jobbigt på en gång men återigen har jag ju bevisat att jag klarar av det. Svackor har funnits men när jag nu sitter här känner jag att det nog inte bara varit "all bad". Ska sätta på lite gospel och rocka iväg lite innan jag tar en sista kraftansträngning med hemtentan.

♪♫♪ Tra-ja-ja-ja-ja.....tra-ja-ja-ja-jaaaaa ♪♫♪