Hotell Rwanda

Sådär kvar i tolv när det var dags att krypa till kojs zappa jag runt på tvn och såg att Hotell Rwanda skulle börja om en kvar. Typiskt, precis när jag skulle lägga mig i tid för en gångs skull (vem försöker jag lura??). Har på något konstigt sätt inte sett denna film, eller kanske en halv timme eller så mitt i filmen, men jag har inte sett den på riktigt och nu när jag såg att den gick kände jag att det var dags.

Det är lite jobbigt att komma i säng på helgkvällarna. Största anlednigen är att P inte är hemma och att det då är lätt att förlora mig i något helt onödigt men annars har jag även någon slags konstig idée om att det absolut inte är ok att lägga sig innan tolv en helgdag. Konstigt, jag vet, men så är det i alla fall.

Nu när jag ändå är vaken tänkte jag dela med mig av en underbar sång som spelades i filmen, helt otroligt vacker och inspirerande. Love, love, love it!



Nu sitter jag här och bara slappar, borde släpa mig iväg mo sängen då jag planerar få med mig P på skyltsöndagen i stan imorgon. Har själv aldrig varit på den menn tror det blir mysigt och det är ännu roligare är P får vara med om nya saker, då njuter jag liksom dubbelt så mycket. :) På tvn rullar "The Bedford diaries", en serie jag aldrig tidigare sett och kanske inte ens hört om men en viss GG stjärna är med och ska jag vara helt ärlig så tror jag att det är en serie jag skulle älska. Kanske blir morgondagens uppdrag att surfa efter mer TBD, only time will tell...