Tillbaka från det döda

De två senaste veckorna har varit de värsta på mycket länge. Jag har varit helt deckad. DECKAD. Att jag ens lyckades jobba i helgen är ett under. Har nog hunnit med de flesta krämpor; halsont, snuva, huvudvärk, tandvärk, illamående, muskelvärk och stel nacke och rygg. Ja, fy, hade till och med ont i örat en dag. Häromdagen undrade jag, när huvudet bultade som hårdast, munnen gjorde mig galen och jag kved av smärta i rygg och nacke så fort jag rörde mig en milimeter, om jag någonsin skulle bli bra igen. Sen fick jag tillbaka förnuftet och fick dåligt samvete över min självömkan då jag vet att vissa lever med ständiga krämpor och jag antagligen skulle må bättre inom några få dagar. I dag känns det bättre. Inte helt bra men helt klart bättre. Jag har kunnat hämta lillen från föris och ta hand om alla kvällsrutiner. Ingen bigie egentligen, men just nu känns det stort. Snart är jag tillbaka igen. Full force.

Var är E?? Det gäller att ha ögonen med sig vid hämtning på föris.