Happy bday to me!

Trettio barre. Trea nolla. 30 bast. I dag fyller jag trettio år, så jäkla coolt!!! Jag har sett fram emot den här dagen i säkert två år och kan knappt fatta den att den äntligen är här. Nu blev dagen inte riktigt som jag hade planerat från första början men den blev ändå riktigt bra. Fira ordentligt får jag göra andra dagar, just nu måste tyvärr uppsatsen vara första prio. Synd men det känns ändå helt ok. Och helt ofriad är jag inte, nej, dagen har ändå varit väldigt fin. Här följer en snabb sammanfattning:
Dagen startades med skumpa i sängen tillsammans med mina grabbar.
Sen bjöds jag på lyxfrulle.
Bästa sis skämde bort mig med bästa presenterna.
Under lunchen svettades jag och babe lite (läs mycket) på gymmet. Bästa sis lekte med E.
Fylld med ny energi åkte jag sen till mamma och pluggade iväg eftermiddagen. Hann dock med en gofika också.
Lagom till middagsdags fick det vara nog, jag plockade upp lite lyxmat och åkte hem till mina grabbar och kramades igen. 
Bästa Sara kom och smaskade jordgubbar med oss ett tag, sen var det plugget som gällde igen.
 
Och det var min födelsedag. Som sagt, rätt fin dag ändå.