Den lediga dagen som gud glömde men som jag istället fick en hel del saker uträttade under

Vilket skitväder det varit i dag. Varmare än förra tisdagen men ändå skitväder. Jag ville ju ha sol. Jag menar, de dagar jag är ledig förtjänar jag väl ändå att få steka lite. Eller? Va va? Nä, dagens väder får betyget EVTV = Extremt Värdelöst Trots Värme. La mig dock inte ner och gav upp bara för lite skitväder, nej, nej. Först sattes en tavellist upp i lillens rum och tavlor ramades in.

Efter lite lunch drog jag sen in till stan med sis för att utträtta ett tråkigt måste. Dock ledde detta även till några schyssta inköp till Es rum. Väl hemma igen borrades det lite mera då kuberna ääääntligen (4 månader senare) kom upp på väggen. Till middag testade vi en ny snabbrätt. Tonfiskquesadilla med guccamole. Så himla gott!!! Älskar att hitta nya, goda och snabblagade middagar/luncher. Att den dessutom är billig ger ett plus i kanten.

Efter middagen blev jag med ny energi och både tvättade fönster och ramade in famljefoton. En produktiv dag med andra ord som avslutades med span på den fantastiska himlen.

Jo, då. Solen kikade fram tillslut. Vid halv tio ungefär. Hmmm.