Dagen i punkter

  • Sen väckning av lillen a.k.a. väckarklockan - åh, så skönt!
  • Bajsdusch på grund av blöjläckage - inte lika skönt.
  • Snabbfrulle - ingen gröt för mig i dag heller...
  • Bra lämning på förskolan - happy baby, happy mom ❤
  • Plugg, plugg, plugg..... - jag är så jäkla bra!
  • Plugg, plugg, plugg......... - hur mycket är det kvar att läsa egentligen?
  • Lunch - tänk om livet alltid kunde vara så här avslappnat.
  • Plugg, plugg, plugg - gaaaaaaahhhh, har jag inte skrivit klart snart?
  • Plugg, plugg, plugg... - jag hinner, jag hinner...
  • Hämta lillen - gulle-lulle-rulle-bulle....bubbiiiiiiiii
  • Hälsa på sis a.k.a. moster och mamma a.k.a. mormor - vad är väl lite plugg att gnälla över?
  • Middag med mina boys - tänk vad bra jag har det ändå.
  • Vällingmys med grisen - livet är underbart.
  • Nattning av grisen - livet kan nog inte bli bättre än såhär...
  • Cathing up med babe - ❤
  • Plugg - lite till orkar jag allt.
  • Bajsblöjbyte - dagens sjätte? Nej, vi blir allt hemma i morgon.
  • VAB-anmälan - usch, fy och blä vad jobbigt.
  • Natti natt - Ä.N.T.L.I.G.E.N