Gnälligt värre

Elliot har varit ordentligt gnällig nu i några dagar och jag kämpar med att hålla honom underhållen. I går började han dreggla extremt mycket helt plötsligt och det verkar fortsätta. Kan det vara en till tand på g kanske? Fast han verkar väldigt trött också. Jaja, jag lär ju märka om det beror på tandsprickning eller om han helt enkelt inte riktigt vet vad han vill just nu. Synd är det om honom i ala fall och lite om mig också. Hade förresten besök av Jehovas vittnen tidigare i dag. Riktigt trevligt faktiskt. Jag, som många andra har någ en hel del fördomar och måste säga att jag blev mycket positivt överraskad. Fast sen är jag (om jag får säga det själv) ganska öppensinnad och tycker det mest är roligt att möta människor av annan bakgrund än jag själv och ta del av deras tankar. Elliot verkade tycka det var trevligt han med, gnället upphörde helt och han iakttog intressant vårt samtal. Ja, som sagt, det var ett bra möte. Jag lär inte läsa broschyrerna jag fick, varken den på spanska eller svenska, men ändå.
#1 - - Ida Zäta:

Ja stackars Ellipelle och stackar mamma, hoppas det blir bättre..snart är det ju dags för flytt :)