Vi kan i alla fall lita på vädret

Ofta kan jag känna att allt bara rullar på i samma gamla spår dag ut och dag in. Samma mat varje vecka, samma tandkräm år efter år, samma tv-shower om kvällarna och samma sträcka under den dagliga promenaden. Detta har dock förändrats en hel del på sistone och jag har lyckats få riktigt bra variation i vardagen vilket är kul. I dag till exempel var jag och Elliot på Café Glada barn tillsammans med några av mammorna och bebisarna från föräldragruppen. Ett väldigt härligt (och framför allt barnvänligt) ställe som jag nog kommer hänga på en del i framtiden. Exempelvis väntar Baby salsa och rytmik på tisdag. Hur coolt? GRYMT coolt! Förutom det har jag även tänkt hinna med lite träning, kompishäng och dopbakning nästa vecka. Ja, ni ser, variation så det skriker om det. Men no worries om ni känner ni att ni lever i lite av ett ekorrhjul. Ni kan ju alltid lita på variation i vädret.


Massor av mumsigt att äta...


...i en härlig miljö full av föräldrar, barn, leksaker och hjälpmedel som föräldrar uppskattar.