Baby shower

I fredags blev jag överraskad av mina fina vänner (syster inräknad) med en baby shower. Mat, snacks och dricka var uppdukat och vi smaskade tills alla hamnade i matkoma. Tjejerna hade dessutom planerat en massa roliga lekar så nu har vi tillsammans satt ihop en utseende och karaktärsprofil av bebis och fått en massa nyttig fakta om bebisars utveckling, graviditeter och hur gammal äldsta kvinnan som fött barn var. 69 år tror jag det var. Det var även under denna lek som jag lärde mig att min livmoder kommer expandera 500 gånger under min graviditet. Det mesta av snacket handlade faktiskt om just barn: vi kollade upp kostnader och diskuterade tillgång till förskole- och dagisplatser. Vi fick en massa fina presenter också. Dom är verkligen galna. Glömde tyvärr ta kort på oss alla tillsammans vilket är supertrist, hoppas, hoppas någon av tjejerna lyckades få till något. Ett kort på mami och papi fick sis i alla fall till, här kommere.
 


Helt galet vad mycket fint vi fick. Kan inte tacka alla nog men försöker: TACK!