...and I ask, WHY no apology?

Trots lite för mycket att dricka igår och att jag kom i säng alldeles för sent släpade jag mig upp vid 7 imorse för at kika på hockeygrabbarna. Gick ju tyvärr inget vidigare alls, usch, en riktig besvikelse att bli utslagna redan i kvarten och av Slovakien dessutom. :/

Hade tänkt åtevända till sängen direkt när matchen var över för att vila upp mig lite inför stämman men av någon anledning bestämde jag mig istället för att zappa över till "Vakna med the voice", en show jag aldrig riktigt förstått mig på och som får mig att känna mig suuupergammal och tråkig många gånger. :P Katrin Zytomierska var i alla fall där och tillfrågades om vad hon tyckte om hela "Tiger-showen". Hon berätta om en ny video som ligger ute på nätet där porrstjärnan Joslyn James och hennes anlititade kändisadvokat Gloria Allred dementerar Tigers tal. Självklart googlade jag snabbt upp detta klipp, lät ju helt sjukt. Det var det också kan jag säga, det här måste vara något av det mest patetiska jag sett, men vad gör man inte för att få sig en hacka?? Låter talet tala för sig självt.