Out with the old, in with the new...

Tillbaka "hemma" efter en lång och intensiv helg. Kroppen skriker efter sömn men jag vill försöka hålla mig vaken i nån timme till, varför vet jag inte riktigt. Trots en trevlig och inspirerande helg är jag rätt besviken på min kontaktperson. Förstå mig rätt, Ruth är supertrevlig, och jag älskar hela hennes familj, men hon höll inte riktigt standarden när det gällde intervjuer. Fick bara en möjlighet att intervjua ungdomarna och då blev vi avbrutna redan efter halva. Jag har med andra ord spenderat en hel helg i San Juan utan att få knappt någon information med mig hem. Hmm................nä usch, här ska jag inte sitta och klaga på andra. Det är faktiskt mitt jobb att se till att jag har intervjuer, skärpning Lisa.

I morgon bär det av mot Keliovy, P's syster som bor ca. 40 minuter bort. Jag och P's mamma ska stanna där i några dar och jag planerar att bo på stranden under dessa dagar, ta lite välförtjänt semester liksom. Damerna kan stanna hemma om dom vill eller hitta på andra hyss, jag ta mig till stranden med eller utan dom (en aning bitter på tidigare inställda strandturer) för nu ska solas och badas. Helt sjukt hur fort tiden har gått, en hel månad utan att jag doppat mig i havet eller smort in mig i solskyddsfaktor. Är lika blek som när jag kom typ men det ska det snart bli ändring på.

     
Fina Dignabell kom med San Juan delikatessen "tchen tchen" till mig på hotellet.


Jag är så besviken på denna bild, landskapet var helt underbart men allt tjejen lyckades få med var vägen och stängslet. Den får mig dock att skratta och dessutom har ni bevis på hur blek jag fortfarande är.
 
Är osäker på om jag kommer få en enda bra bild på mig själv här borta. Antingen är de avklipta, feltajmade eller suddiga. But it's all good..it's all good!


Käkade kvällsmat med Ruth och hennes fina barn.