Babysjuk

Finns det nåt så underbart som att vara kär? Att älska någon så att det gör ont, att bli glad i hela kroppen bara av att se denne speciella, underbara, fina människa. Den villkorslösa kärleken är en otrolig kraft som jag hoppas alla människor får ta del avv under sin livstid. Att vara kär gör en levande och allt runtomrkring en är bara helt underbart. Well, nästan iaf. Desstom är det ju inte alltid en dans på rosor utan kan ibland vara ett riktigt helvete för vi är ju trots allt olika människor med olika personligheter och tur är väl det. Annars skulle livet inte vara speciellt spännande.

Nu var det ju det här med om det finns något som är så underbart som att vara kär.......
Jag vet i alla fall en sak som bara måste överträffa denna känsla och det är att få och ha barn. Japp, nu är jag där igen. Kan liksom inte få bebisar ur min tankeverksam hem, vart jag än är så ploppar det upp bebistankar och jag faktum är att jag älskar det. Önskar bara att situationen skulle varit lite annorlunda så jag kunde leva ut mina drömmar. Eller, nej föresten, lite mer tid kan vi behöva innan vi är redo att sätta en liten knodd till livet. Men när det händer vet jag att jag kommer få uppleva den mest otroliga känslan. Det kan vara värt att vänta lite till på!