Åren som går

Sjuuukt vad fort tiden går, jag är ännu lite äldre och självklart även klokare ;)
Däremot verkar jag inte bli nå bättre på att planera min tid, well i alla fall inte plugg tiden. Sitter som vanligt här två dagar innan arbetet ska vara inne och har knappt startat. Tur att ett PM var due för några vecor sen, kan ju i alla fall sno lite därifrån så det ser ut som att jag kommit någon vart.
Usch och fy och blä, jag har ingen motivation alls just nu, helt bortblåst är den! Det ska bli så skönt när den här kursen är avslutad, då blir tempot lite lägre igen och jag får förhoppningvis lite tid att vila ut och bara vara, i alla fall lite mer än nu.

Jag har lärt mig en ny sak, vid 26. Smörgåstårta till lunch och middag  går inte ihop med banana split! Var helt sprickfärdig igår, kändes som att jag hade håll. Jag bara slevade i mig banana split, tänkte inte alls på att jag skulle komma att få betala för det sen. Lite dumt kanske men det var gott så länge det varade och passade utmärkt till "House rallyt" :)

Igår var en lovely dag, jag är så blessed (för att statea mina vänner i staterna) med massa fina människor i mitt liv. Känner mig så älskad och speciell och hoppas jag får dem att känna sig lika viktiga. Tror jag ska börja satsa mer på kärlek framöver, tänk så mycket gott den gör,denna stora, starka, varma, mäktiga kraft!

Spread the love peops! ♥