35 minuter

Så lång tid tog det för mig att vakna någorlunda idag, ovanligt fort jämfört med vad jag är van vid måste jag erkänna. Håller på att avsluta min frukost nu, duschen är klar och nu väntar jag bara på att håret ska torka så jag slipper frysa när jag går ut samt så att jag möjligen även kan styla det lite. Händer verkligen inte varje dag.

Solen skiner ute och det känns som det skulle kunna bli en ganska härlig dag idag. Snön på gräsmattan utanför vår balkong har bröjat smälta och det går till och med att se lite gammalt gräs på vissa små plättar.

Usch, nu skrek tröttheten lite igen, genom benen. Bara att ignorera och tänka på annat.

Idag blir det verkligen fullt upp, det är jobb, mera jobb och så bra mycket plugg för att jag ska hinna klart tills imorgon. Det ska ändå bli lite kul, får försöka glömma bort att jag har så mycket att göra och ägna mig åt det jag håller på med. Annars blir det ju bara halvdant i.a.f. och det är det verkligen inte värt.

Det är mycket som händer nu över lag och jag är ganska glad att jag är som jag är just i såna här lägen. Visst blir jag stressad, men jag lyckas ändå behålla lugnet något sånär och strukturera upp allting på ett bra sätt som gör att allt (t.o.m. vila många gånger) hinns med och jag mår bra. Däremot brukar immunförsvaret vara på noll efter en stressperiod som denna men även det brukar jag kunna reda ut på ett bra sätt.

Oj, vilken cred jag gav mig själv nu, men va fan, det kan jag vara värd, jag är rätt bra ändå!
Nu ska jag dricka upp téet och sen gå och göra mig i ordning för dagens intervju, ska bli spännande för det var ett tag sen nu. Hoppas, hoppas, hoppas att det blir varmt och mysigt idag, då kommer allt bli åtminstonde liiiiite lättare.

XOXO